fbpx

UŞAQ PSİXOLOGİYASININ ƏSASLARI

Valideyn olaraq arzumuz uşaqlarımızın sağlam, xoşbəxt və müstəqil fərd kimi böyüməsidir. Biz hər zaman uşaqlarımızı kənardan mənfi təsirlərdən qorumağa çalışırıq, ancaq bu istək ilə bəzən uşağın yetişməsinə mane ola bilirik. Uşaqlarınıza necə zərər vurmamalı və necə kömək etməli?
Sizləri SSTM –in yeni «Uşaq psixologiyasının əsasları» layihəsində iştirak etməyə dəvət edirik. Bu, uşağı ilə doğru bir şəkildə qarşılıqlı əlaqə qurmaq. istəyən valideynlər üçün bir təlimdir. Bu təlim, bütün stereotipləri aradan qaldırmağa və uşaqlarla ünsiyyət bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyə kömək edəcəkdir.

TƏLIMIN PROQRAMI

Dərs 1.

  • Doğulma  üsulunun uşağın həyatında rolu (öz güvən).
  • Öz güvən  nədir və necə  müəyyən  edilir.
  • Uşağın özünə hörmət etməsi, dəyər verməsi, sevməsi və özünə  inamı nə zaman və hansı şərtlər daxilində yaranır.
  • Utanc, özünü günahlandırma hissi.
  • Suisid.
  • Uşağın şəxsiyyəti və davranışı. Şəxsiyyət necə formalaşır.

Dərs 2.

  • Ailə formaları. Uşaqların psixososial inkişafında valideynlərin rolu.
  • Özgüvən çox, normal və az olması. Gələcəkdə uşaqların pul  qazanmaq ilə bağlı inanclarını aşılamaq üsulları. Uşaqlarda düşüncə  qəlibləri.
  • Uşaqlara verilən adların uşağın həyatına təsiri. Lider uşaq böyütmənin yolları.

Dərs 3.

  • Mükafatlandırma.
  • Öz güvəni artırma texnikaları. Düzgün olmayan tərifin fəsadları.
  • Düzgün tərif necə olmalıdır.
  • Necə danışaq ki, uşaq bizə qulaq assın. Necə davranaq ki, uşaq  bizə (məktəbdə  və  bağçada) hərşeyi danışsın və düzgün davransın.

Dərs 4.

  • Uşaqda olan fobiyalar.
  • Uşaqla düzgün davranmadıqda yaranan davranış  pozuntuları. (Yalan, hiperaktivlik və s).
  • Uşaqda yaranan davranış pozuntularını müxtəlif texnikalarla aradan qaldırılması.
  • Uşaqda olan psixosomatik xəstəliklər.

Dərs 5.

  • Emosiya və hissin fərqi.
  • Emosiyaların uşağın həyatında rolu (nənən, anan və sən). Yetkin   insanın peşə seçiminə, uşaqlıq dövrü keçirdiyi emosiyaların təsiri.

Dərs 6.

  • Tərbiyə zamanı valideynin uşağı manipulyasiya etməsi.
  • Etiketləmək, əlaqəsiz nüansları əlaqələndirmə və s.
  • Uşağın valideyni manipulyasiya etməsi.

Dərs 7.

  • Uşaq tərbiyəsində edilən manipulyasiyalar.
  • Uşaqlarda cinsi tərbiyə.

Dərs 8.

  • Uşağın psixoseksual inkişafı. Homoseksuallığın yaranma səbəbləri.
  • Cinsi davranış pozuntuları.
  • Yeniyetməlik yaşı.

TƏLIMÇI

Xədicə Həbibullayeva,  həkim-pediatr, klinik psixoloq.

Аzərbaycan Tibbi universitetində (ATU) və «Xəzər» Universitetində təhsilini almışdır.

MQF (Azərbaycan Qeyri-Hökumət Təşkilatları Forumu) psixoloji araşdırma və dəstək mərkəzində «Proyektiv metodlardan istifadə qaydaları » mövzusunda  təşkil olunmuş təlimdə  iştirak edib.

Sankt-Peterburq İmaton unsitutu «Qısa müddət ərzində psixotravmalarla  işləmə qaydaları» təlimində  iştirak edib.

Sankt-Peterburq NLP Ali Məktəbin  «Emosional  tələlər» təlimində  iştirak edib.

«Hipnoz» və «Autizmli şəxslərə fürsət təlimi» təlimlərdə iştirak edib.

2014-2016 illərdə «Proqressiv Psixologiya Mərkəzi»-də psixoloq və təlimçi psixoloq işləyib.

KURSA QEYDIYYAT

Təlimlərimizə aşağıdakı linkdə qeydiyyatdan keçə bilərsiniz:

QEYDIYYAT

BIZIMLƏ ƏLAQƏ:

☎(+994 12) 597-48-10
☎(+994 50) 661-09-33

Maraqlıdır

«NUTRİSİOLOGİYA VƏ DİETOLOGİYA» QEYRİ HƏKİMLƏR ÜÇÜN TƏHSİL PROQRAMI

Proqram sağlam qidalanma sahəsində maariflənmək istəyən və bu sahədə daima yeniliklər axtarışında olan geniş auditoriya üçün hazırlanmışdır. Kurs Nutrisiologiya Diyetologiya və Piylənmənin idarə olunması Akademiyasının (ANDOP) əsas təlimlərini əhatə edir. Burada iştirakçılar Qidalanma və Diyetologiya sahəsində ən son məlumatları əldə edir, fəaliyyət və həyat tərzinə əsaslanaraq fərdi diyetlər tərtib etməyi öyrənir, praktik bacarıqlara yiyələnirlər.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *